Ktorý cvičenec nechce mať veľké ruky? Pre väčšinu ľudí je to prvá vec ktorú si na vás všimnú a pochvália vás za váš progress. Dnes prinášam 5 tipov na veľké bicepsy s drobnými radami ako to robím ja.

Zdvih činky v stoji

Ak chcete pri tomto cviku cvičiť naozaj biceps sústreďte sa na to aby ste mali lakte v jednej polohe a pri zdvihu činky smerom hore nekývali celým telom. Veľmi dobre urobíte ak budete činku smerom  dole púšťať čo najpomalšie.

Striedavý zdvih jednoručiek v stoji

V podstate tu platí to isté čo pri zdvihu s rovnou činkou. Pri zdvihu s jednoručkami môžete pridať vytáčanie zápästia smerom dovnútra.

Zdvih cez scottovu lavičku

Scottova lavička nám slúži na maximálnu fixáciu rúk pri bicepsovom zdvihu a preto by sme tento fakt nemali ignorovať. Pri vykonávaní cviku sedíme nehnute na jenom mieste a lakte držíme stále v jednom bode. Ak opakovanie nedokážeme urobiť bez toho aby sa hýbalo niečo iné okrem predlaktia, treba znížiť váhu.

Bicepsový zdvih v sede

Takisto ako pri predchádzajúcich cvikoch sa snažíme lakte držať na jednom mieste a zvyškom tela vôbec nehýbať. Činku zdvíhame len do bodu kedy je biceps stále v napätí.

Kladivový zdvih dovnútra

S týmto cvikom dokážeme lepšie precvičiť krátku hlavu bicepsu avšak zase tu platí, že menej je niekedy viac. Čiže cvičte len s takými váhami aby činku dokázali zdvihnúť len vaše ruky a nemusíte sa pri tom celý kývať.

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.
Menu