Všeobecné obchodné podmienky

(ďalej len „obchodné podmienky“)

prevádzky Fitness centra FITHUB na adrese Družstevná 764/9, 916 21 Čachtice (ďalej len „obchodné priestory“) obchodnej spoločnosti Retsus s.r.o., so sídlom Družstevná 764/9, 916 21 Čachtice, IČO: 50043510, DIČ: 2120158777, IČ DPH: SK2120158777 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Odd.: Sro, vložka č.: 32275/R, e-mail: info@fithub.sk, tel.: 0918223533 (ďalej len „obchodník“).

I. Základné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné pre nákup všetkých tovarov a služieb ponúkaných obchodníkom a vzťahujú na všetky zmluvné vzťahy uzatvorené medzi spotrebiteľom a obchodníkom v súvislosti s prevádzkovaním prevádzky Fitness centra FITHUB, bližšie vymedzujú práva a povinnosti obchodníka a spotrebiteľov (ďalej aj len „klient“).
  2. Klient je povinný vopred sa oboznámiť s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, ktoré sú zverejnené na internetovej adrese (https://www.fithub.sk) a súčasne v obchodných priestoroch obchodníka na adrese: Družstevná 764/9, 916 21 Čachtice.

 

II. Predaj tovaru a služieb v obchodných priestoroch FITHUB

  1. Aktuálna ponuka tovaru a služieb obchodníka, vrátanie cien za dané služby a tovar je k dispozícií v obchodných priestoroch obchodníka na adrese: Družstevná 764/9, 916 21 Čachtice a súčasne na internetovej adrese (https://www.fithub.sk).
  2. Obchodník môže pri jednotlivých službách a tovaroch podľa bodu 1. tohto článku obchodných podmienok stanoviť konkrétne podmienky pre ich poskytovanie. O týchto podmienkach bude klient pred zakúpením služby alebo tovaru jasným a zrozumiteľným spôsobom informovaný.
  3. Opis a podmienky poskytovania služieb zo strany obchodníka podľa týchto obchodných podmienok sú obsiahnuté v cenníku fitness centra.
  4. Klient má možnosť za tovar a služby podľa bodu 1. tohto článku obchodných podmienok platiť prostredníctvom zákazníckej karty, ak má na príslušnom zákazníckom účte zložený depozit a to finančnú sumu vo výške zodpovedajúcej hodnote zakúpeného tovaru alebo služby.
  5. Okrem zákazníckej karty je možné využiť i ďalšie formy úhrady finančnej sumy zodpovedajúcej cene za tovar a služby a to v hotovosti alebo platobnou kartou bez použitia zákazníckej karty, respektíve zriadenia zákazníckeho účtu, teda na tzv. anonymný účet. V takomto prípade sú služby poskytované v základnej cene bez nároku na zľavnenú cenu.

 

III. Zákaznícky účet a identifikátor

  1. Klient si zriaďuje zákaznícky účet. Zákaznícky účet je klientovi zriadený po vyplnení registračného formuláru, jeho povinných polí a po odovzdaní, respektíve doručení predmetného formuláru obchodníkovi. Zaregistrovať zákaznícky účet je tiež možné online potvrdením aktivačného e-mailu. Po založení zákazníckeho účtu si môže klient na zákaznícky účet vložiť peňažnú čiastku (ďalej len „depozit“), minimálne vo výške 30 EUR pre získanie zľavneného jednorázového vstupného.
  2. Klient má po zriadení zákazníckeho účtu možnosť úhrady tovarov a služieb poskytovaných obchodníkom podľa bodu 1. tohto článku II. obchodných podmienok nasledovnými spôsobmi:
    • a. priamou platbou v hotovosti alebo platobnou kartou,
    • b. úhradou predmetnej sumy zodpovedajúcej cene tovaru alebo služby z depozitu zloženého na zákazníkom učte,
    • c. prostredníctvom webového rozhrania cez platobnú bránu GoPay.
  3. Po zriadení zákazníckeho účtu bude klientovi sprístupnené užívateľské prostredie mobilnej aplikácie prostredníctvom ktorej bude realizovať vstupy do fitness centra. Eventuálne bude klientovi odovzdaná zákaznícka karta, ktorá slúži ako identifikátor k zákazníckemu účtu.
  4. Zákaznícka karta môže byť priradená iba k zákazníckemu účtu s ktorým môže disponovať výlučne osoba uvedená ako vlastník predmetného zákazníckeho účtu.
  5. V prípade odovzdania zákazníckej karty podľa čl. III bodu 3. druhá veta bude klientovi vystavená za poplatok 3 EUR s DPH, pokiaľ sa nevzťahuje na tento poplatok zľava.
  6. V prípade straty alebo odcudzenia zákazníckej karty je klient povinný bezodkladne kontaktovať obchodníka, aby takúto kartu zablokoval. Obchodník nezodpovedá za prípadné škody, ktoré klientovi z dôvodu straty alebo odcudzenia zákazníckej karty vzniknú.

 

IV. Depozit

  1. Klient po zriadení zákazníckeho účtu podľa článku III. obchodných podmienok môže na príslušný zákaznícky účet zložiť tzv. depozit, teda finančnú sumu určenú k nákupu a platbe za tovary a služby poskytované obchodníkom v zmysle článku I. obchodných podmienok.
  2. Vklad finančnej sumy na predmetný zákaznícky účet, tzn. depozit (ďalej len „depozit“) sa uskutočňuje úhradou v hotovosti, platobnou kartou na pokladni v obchodných priestoroch prevádzky alebo online prostredníctvom platobnej brány.
  3. Depozit je možné využiť k úhrade všetkého tovaru a služieb ponúkaných obchodníkom podľa článku I. obchodných podmienok, vynímajúc služby osobného trénera.
  4. Klient ma prístup k stavu svojho zákazníckeho účtu, pričom o aktuálnej výške depozitu na zákazníckom účte sa môže klient informovať po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu v aplikácií FITHUB či prostredníctvom klientskej zóny na webovej stránke https://rezervacie.fithub.sk/, respektíve osobne v obchodných priestoroch obchodníka.
  5. Zložený depozit je klient povinný vyčerpať najneskôr do 12 mesiacov odo dňa jeho zloženia na zákaznícky účet. Po uplynutí doby podľa predchádzajúcej vety si obchodník vyhradzuje právo zostatok depozitu zloženého na predmetnom zákazníckom účte vynulovať a ponechať si predmetnú finančnú sumu. Dĺžku platnosti už zloženého depozitu je možné predĺžiť vložením ďalšej finančnej čiastky.
  6. Obchodník sa zaväzuje automaticky na e-mail klienta odoslať výpis o stave depozitu a s predstihom 14 dní informačný e-mail o konci platnosti depozitu podľa bodu 5. tohto článku obchodných podmienok.
  7. Zložený depozit nie je možné klientovi prinavrátiť v akejkoľvek forme, čo platí tiež v prípade zrušenia zákazníckeho účtu. Vo výnimočných prípadoch na základe písomnej žiadosti klienta zaslanej na e-mail: info@fithub.sk si FITHUB vyhradzuje právo finančnú sumu zodpovedajúcu zloženému depozitu klientovi prinavrátiť a to výhradne v hotovosti v stanovenom termíne súčasne s vrátením čipovej karty a vymazaním účtu. Na uvedený postup nejestvuje právny nárok klienta.

 

V. Členstvo v klube

  1. Obchodník umožňuje zákazníkovi využitie zákazníckeho účtu podľa článku III. obchodných podmienok k nákupu členstva v klube, tzn. časovej permanentky, ktorá umožňuje zákazníkovi (ďalej len „členovi klubu“) využívanie služieb FITHUB v trvaní podľa druhu zakúpeného členstva a to za podmienok stanovených týmito obchodnými podmienkami (ďalej len „členstvo“).
  2. Služby vyplývajúce z členstva smie využívať výhradne osoba vedená ako vlastník predmetného zákazníckeho účtu, pričom tieto služby sú neprenosné. Služby obchodníka je možné využívať v rozsahu podľa druhu členstva, ktoré si klient sám zvolí.
  3. Obchodník poskytuje klientom nasledovné druhy členstva v závislosti od dĺžky ich trvania:
    • a. ročné členstvo tzn. v trvaní 12 mesiacov,
    • b. polročné členstvo tzn. v trvaní 6 mesiacov,
    • c. trojmesačné členstvo tzn. v trvaní 3 mesiacov.
  4. Obchodník môže v rámci procesu kúpy členstva zo strany klienta stanoviť konkrétne podmienky pre jeho poskytovanie.
  5. Obchodník klientovi poskytuje možnosť úhrady členského poplatku podľa druhu zakúpeného členstva v nadväznosti na aktuálny cenník jednorazovo za zvýhodnenú cenu, eventuálne v pravidelných mesačných splátkach. Úhradu členského poplatku v mesačných splátkach je možné realizovať za nasledujúcich podmienok:
    • obchodník do troch pracovných dní pred plánovanou splatnosťou splátky členského poplatku adresuje elektronicky klientovi upozornenie za účelom pripomenutia termínu splatnosti splátky členského poplatku,
    • v prípade, ak nedôjde k úhrade splátky členského poplatku do troch pracovných dní odo dňa jej splatnosti, obchodník si vyhradzuje právo vymáhať pohľadávku na základe príslušných noriem právneho poriadku, pričom je oprávnený k sume splatnej splátky pripočítať administratívny poplatok v sume vo výške 15 eur a ďalšie náklady vzniknuté s vymáhaním pohľadávky,
    • v prípade nerešpektovania termínu splatnosti mesačných splátok členského poplatku zo strany klienta si obchodník vyhradzuje právo danej osobe znemožniť opakované zakúpenie členstva v klube.
  1. Obchodník si vyhradzuje právo individuálne v odôvodnených prípadoch vylúčiť niektoré z foriem úhrady pri kúpe členstva v klube. O týchto ďalších podmienkach bude klient individuálne pred zakúpením služby jasným a zrozumiteľným spôsobom informovaný.
  2. Klient, ktorý si zakúpil členstvo podľa tohto článku obchodných podmienok ma právo na informácie súvisiace so stavom svojho zákazníckeho účtu, predovšetkým si môže overiť platnosť členstva po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu v aplikácií FITHUB či prostredníctvom klientskej zóny na webovej stránke https://rezervacie.fithub.sk/, respektíve osobne v obchodných priestoroch obchodníka.
  3. Obchodník sa zaväzuje automaticky na e-mail klienta odoslať s predstihom 14 dní informačný e-mail o konci platnosti členstva podľa bodu 2. tohto článku obchodných podmienok.
  4. Na základe obchodných podmienok sa obchodník zaväzuje poskytovať klientovi po dobu trvania členstva v klube služby fitness centra (zahŕňajúce všetky fitness zariadenia, sprchy, šatne a pod.) a umožniť členovi klubu neobmedzený vstup do prevádzky fitness centra FITHUB v súlade s prevádzkovým poriadkom prevádzkovateľa  a to za nasledovných podmienok:
    • služby možno využívať počas prevádzkových hodín prevádzka fitness centra FITHUB,
    • klient sa zaväzuje zaplatiť prevádzkovateľovi odplatu za poskytovanie členstva v klube a to jednorazovo alebo v pravidelných splátkach vo výške stanovenej platným cenníkom a to v hotovosti, platobnou kartou alebo úhradou z finančných prostriedkov zložených na zákaznícky účet alebo prostredníctvom webového rozhrania platobnou bránou GoPay.
    • skutočný rozsah využitia služieb klubu počas trvania členstva nie je skutočnosťou zakladajúcou zníženie ani zvýšenie poplatku,
    • za začiatok členstva v klube sa pokladá deň úhrady členského poplatku,
    • člen klubu je oprávnený požiadať o pozastavenie členstva bez udania dôvodu a to najviac na dobu:
      • 14 dní v prípade zakúpenia trojmesačného členstva v klube,
      • 1 mesiac v prípade zakúpenia polročného členstva v klube,
      • 2 mesiace v prípade zakúpenia ročného členstva v klube.
      • a zároveň najviac na dobu 24 mesiacov v prípade tehotenstva a vážnych zdravotných dôvodov za podmienky, že žiadosť o pozastavenie členstva v klube s opisom dôvodu žiadosti spolu s lekárskym potvrdením bude doručené obchodníkovi v lehote do 7 dní odo dňa, od ktorého sa má členstvo v klube pozastaviť.
    • člen klubu nemá právo na náhradu škody spôsobenú vlastným úmyselným alebo nedbanlivostným konaním alebo konaním tretích osôb, ktoré sa zdržiavajú v obchodných priestoroch obchodníka,
    • člen klubu sa zaväzuje dodržiavať podmienky určené týmto článkom obchodných podmienok,
    • člen klubu je povinný rešpektovať pokyny personálu klubu,
    • člen berie na vedomie, že priestory klubu sú alebo môžu byť monitorované kamerovým bezpečnostným systémom,
    • na zakúpenia členstva v klube je oprávnená fyzická osoba staršia ako 15 rokov, avšak pri osobách mladších ako 18 rokov je potrebné zastúpenie zákonným zástupcom,
    • člen klubu zakúpením členstva v klube prehlasuje, že si je vedomý svojho zdravotného stavu, je plne spôsobilý a športuje na vlastné riziko.
    • prerušenie členstva v zmysle tohto bodu tohto článku obchodných podmienok nemá vplyv na splatnosť jednotlivých splátok členského poplatku, ak bol takýto spôsob platby dojednaný, pričom o dobu prerušenia sa členstvo v klube automaticky predlžuje.
  5. Ak by bolo alebo ak by sa stalo niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné zostáva platnosť ostatných ustanovení obchodných podmienok nedotknutá, ibaže by z povahy neplatného alebo neúčinného ustanovenia vyplývalo, že takéto ustanovenie je nemožné obsahovo oddeliť od ostatných ustanovení obchodných podmienok. Neplatné alebo neúčinné ustanovenie bude nahradené novým platným a účinným ustanovením.
  6. Zmluvný vzťah medzi obchodníkom a klientom, ktorej predmetom je zakúpenie členstva v klube vzniká momentom zadania objednávky zo strany klienta a to ústne v obchodných priestoroch obchodníka, respektíve online.
  7. Na otázky súvisiace s členstvom v klube, ktoré nie sú predmetom týchto obchodných podmienok sa vzťahuje Reklamačný poriadok obchodníka a príslušné normy zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a ďalšie príslušné právne predpisy.

 

VI. Doručovanie

  1. Ak to tieto obchodné podmienky predpokladajú a ak nie je uvedené inak, komunikácia medzi obchodníkom a klientom prebieha písomne.
  2. Pod pojmom „písomne“ sa rozumie taká komunikácia obchodníka a klienta, kedy sa doručením rozumie doručenie zásielky/správy klientovi osobne, na poštovú adresu, na určenú adresu klienta na doručovanie, na adresu trvalého pobytu klienta, respektíve na číslo mobilného telefónu alebo na emailovú adresu klienta.
  3. V prípade nevyzdvihnutia zasielanej písomnosti alebo odmietnutia jej prijatia sa uplatní fikcia doručenia.
  4. Ak adresát svojím konaním alebo opomenutím zmaril doručenie písomnosti a písomnosť bude vrátená ako nedoručená, účinky doručenia nastávajú v deň, keď bude písomnosť/zásielka vrátená.
  5. Účinky doručenia nastávajú aj vtedy, ak adresát odmietne prevziať písomnosť a to dňom jej vrátenia odosielateľovi. V prípade elektronickej komunikácie sa fikcia doručenia uplatní po uplynutí 14 dní odo dňa, v ktorom prevádzkovateľ správu odošle klientovi.
  6. Klient berie na vedomie a súhlasí, že obchodník je oprávnený kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto obchodné podmienky, pričom o zmenách je povinný informovať klientov bezodkladne formou ich zverejnenia na internetovej stránke obchodníka fithub.sk ako aj v samotných obchodných priestoroch obchodníka s uvedením dátumu od ktorého nadobudnú účinnosť.

 

VII. Permanentka

  1. Obchodník umožňuje klientovi nákup mesačnej permanentky, ktorá umožňuje klientovi využívanie služieb obchodníka počas jedného mesiaca odo dňa zakúpenia mesačnej permanentky a to za primeranej aplikácie podmienok stanovených článkom V. obchodných podmienok (ďalej len „permanentka“).
  2. Klient, ktorý si zakúpil permanentku podľa tohto článku obchodných podmienok ma právo na informácie súvisiace so stavom svojho zákazníckeho účtu, predovšetkým si môže overiť platnosť permanentky a to po po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu v aplikácií FITHUB či prostredníctvom klientskej zóny na webovej stránke https://rezervacie.fithub.sk/, respektíve osobne v obchodných priestoroch obchodníka.
  3. Obchodník sa zaväzuje automaticky na e-mail klienta odoslať s predstihom 14 dní informačný e-mail o konci platnosti permanentky podľa bodu 2. tohto článku obchodných podmienok.
  4. Skôr zakúpenú permanentku je klient oprávnený užívať do uplynutia doby na ktorú bola zakúpená, tzn. do jedného mesiaca od jej zakúpenia. Po uplynutí doby podľa predchádzajúcej vety skončí platnosť permanentky. Platnosť permanentky nie je možné predĺžiť ani prerušiť. Vo výnimočných prípadoch na základe odôvodnenej písomnej žiadosti klienta zaslanej na e-mailovú adresu info@fithub.sk môže byť platnosť permanentky predĺžená.

 

VIII. Permanentka „pohodovky“

  1. Obchodník umožňuje klientovi nákup mesačnej permanentky „pohodovky“, ktorá umožňuje klientovi využívanie služieb v stanovených časoch obchodníka počas jedného mesiaca odo dňa zakúpenia mesačnej permanentky a to za primeranej aplikácie podmienok stanovených článkom V. obchodných podmienok (ďalej len „permanentka pohodovky“).
  2. Permanentku pohodovku môže zákazník využiť na čerpanie služieb v stanovených časoch obchodníka a to spravidla:
    • i. v pracovné dni v pondelok – piatok v čase od 11:00 do 15:00 a od 20:00 do 21:00,
    • ii. cez víkendy, sviatky a dni pracovného pokoja v čase od 8:00 do 20:00 alebo podľa otváracích hodín fitness centra
  3. Klient, ktorý si zakúpil permanentku pohodovku podľa tohto článku obchodných podmienok ma právo na informácie súvisiace so stavom svojho zákazníckeho účtu, predovšetkým si môže overiť platnosť permanentky a to po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu v aplikácií FITHUB či prostredníctvom klientskej zóny na webovej stránke https://rezervacie.fithub.sk/, respektíve predložení príslušnej osobne v obchodných priestoroch obchodníka.
  4. Obchodník sa zaväzuje automaticky na e-mail klienta odoslať s predstihom 14 dní informačný e-mail o konci platnosti permanentky podľa bodu 2. tohto článku obchodných podmienok.
  5. Skôr zakúpenú permanentku pohodovku je klient oprávnený užívať do uplynutia doby na ktorú bola zakúpená, tzn. do jedného mesiaca od jej zakúpenia. Po uplynutí doby podľa predchádzajúcej vety skončí platnosť permanentky. Platnosť permanentky nie je možné predĺžiť ani prerušiť. Vo výnimočných prípadoch na základe odôvodnenej písomnej žiadosti klienta zaslanej na e-mailovú adresu info@fithub.sk môže byť platnosť permanentky predĺžená.

 

IX. Rezervácie

  1. Klient má možnosť rezervácie služieb obchodníka (ďalej len „rezervácia“), ak je vlastníkom zákazníckeho účtu na ktorom je zložený depozit vo výške zodpovedajúcej cene predmetnej služby alebo ak túto aktivitu priamo hradí.
  2. Rezerváciu je možné zrealizovať osobne v obchodných priestoroch obchodníka a to na základe predloženia zákazníckej karty alebo cez webové rozhranie po prihlásení do zákazníckeho účtu alebo telefonicky.
  3. Po zrealizovaní rezervácie obchodník zablokuje na zákazníckom účte finančnú sumu zodpovedajúcu výške predmetnej služby s čím zákazník momentom realizácie rezervácie súhlasí.
  4. Rezervácia sa považuje za záväznú objednávkou danej služby.
  5. Obchodník si vyhradzuje právo stanoviť storno poplatky pre jednotlivé služby individuálne.
  6. V prípade skupinových cvičení, ak klient zruší rezerváciu najneskôr do štyroch hodín pred začatím poskytovania služby zo strany obchodníka, je oslobodený od storno poplatku.
  7. Ak dôjde k zrušeniu rezervácie neskôr, ako je uvedené v bode 6. tohto článku obchodných podmienok je obchodník oprávnený zaúčtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z ceny rezervovanej služby.
  8. Rezervácia môže byť zrušená telefonicky na kontaktnom telefónnom čísle obchodníka, osobne v obchodných priestoroch obchodníka alebo online cez klientsky účet. V prípade chybnej rezervácie a jej storna v čase, kedy je obchodník oprávnený na zaúčtovanie storno poplatku môže zákazník podať odôvodnenú písomnú žiadosť zaslanú na e-mailovú adresu info@fithub.sk a požiadať o nezaúčtovanie storno poplatku za predpokladu, že v daný deň klient absolvoval a riadne uhradil službu, ktorá je predmetom zrušenej rezervácie, avšak v inom čase.

 

X. Predaj tovaru a služieb cez internet

  1. Objednávky tovaru a služieb prostredníctvom internetového obchodu obchodníka sa považujú za záväzné. Odoslaním objednávky klient potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom a týmito obchodnými podmienkami a zároveň vyjadruje súhlas s ich znením.
  2. Objednávka je záväzným návrhom zmluvy, pričom zmluva vzniká prijatím objednávky zo strany obchodníka. Prijatím objednávky sa rozumie zaslanie oznámenia o potvrdení prijatia k ďalšiemu spracovaniu zo strany obchodníka klientovi.
  3. Podmienkou platnosti internetovej objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov uvedených v príslušnom formulári, ktorý sa automaticky zobrazí na internetovej stránke.
  4. Miestom dodania služby je adresa obchodných priestorov obchodníka.
  5. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na klienta momentom jeho prevzatia a to po zaplatení kúpnej ceny vrátane dane z pridanej hodnoty.
  6. Zakúpený tovar si môže klient vyzdvihnúť osobne v obchodných priestoroch obchodníka. Ak  si objednávaný tovar klient neprevezme do štrnástich dní odo dňa jeho zakúpenia, má obchodník právo odstúpiť od zmluvy.
  7. Pri predaji tovaru a služby cez internet klient berie na vedomie a súhlasí so skutočnosťou, že jediným spôsobom úhrady kúpnej ceny je úhrada prostredníctvom platobnej brány GoPay.
  8. Klient, ktorý je spotrebiteľom je oprávnený od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodov v lehote 14 dní odo dňa prevzatia objednaného tovaru alebo zakúpenia služby.
  9. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy zo strany spotrebiteľa a obchodníka sa vzťahujú v plnom rozsahu ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom a účinnom znení.

 

XI. Reklamácie

  1. Na reklamáciu tovarov a služieb zakúpených spotrebiteľom u obchodníka – spoločnosti Retsus s.r.o. v rámci prevádzkovania prevádzky Fitness centrum FITHUB sa spravuje Reklamačným poriadkom zo dňa 14.01.2025, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto obchodných podmienok.

 

XII. Záverečné ustanovenia

  1. Klient berie na vedomie skutočnosť, že obchodník nie je zodpovedný za ublíženie na zdraví, škodu spôsobenú klientovi alebo tretej osobe konaním alebo opomenutím klienta počas jeho prítomnosti v obchodných priestoroch obchodníka. Zároveň klient vstupom do zmluvného vzťahu vyjadruje súhlas so znením prevádzkového poriadku prevádzky.
  2. Tieto obchodné podmienky vstupujú do účinnosti dňa 14.01.2025 a sú k dispozícii v obchodných priestoroch obchodník a na internetovej stránke obchodníka.
  3. Vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa spravujú ustanoveniami príslušných právnych predpisov, najmä zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 40/1964 Občiansky zákonník.

Dňa 14.01.2025 v Čachticiach

Retsus, s.r.o.

Ing. Richard Šuster, konateľ